وقتی به نوشتن این پست فکر میکردم اولین چیزی که به ذهنم اومد مشکلاتی بود که تو ۹۵ برام پیش اومد. گریه هایی که کردم، بغض هایی که قورتش دادم. نداشته هام، از دست داده هام. و بعد داشته هام، آرزوهام، خواسته هام، اتفاقات خوب..
امسال وزنه حال خوب سنگین تر بود.
خدایا شکر...
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...
ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: چهارشنبه 2 فروردين 1396 ساعت: 10:53